Wydarzenia

Zjazd mężczyzn w Rzeszowie

Było to pionierskie wydarzenie w naszej diecezji, które odbyło się w pierwszy weekend lutego. Jako organizatorzy podjęliśmy się go z drżącymi sercami, prosząc Boga o prowadzenie i błogosławieństwo. Plan był dość prosty: wspólne nabożeństwa, warsztaty, czas doświadczeń i modlitw, wyjście na salę gimnastyczną, wyjście ewangelizacyjne oraz oczywiście czas na rozmowy. Nie wiedzieliśmy do końca czego się spodziewać. Trzymając się Bożych obietnic szliśmy naprzód, a nasz Pan nie zawiódł. Już w piątek było nas prawie 20. Na sobotnim nabożeństwie sala zboru w Rzeszowie wypełniła się po brzegi. Niesamowicie brzmiały pieśni, znane nam tak dobrze, wyśpiewane mocnymi męskimi głosami! Na programie popołudniowym było już ponad 30 mężczyzn. Aż do zakończenia zjazdu, w niedzielę koło godziny 14, spora grupa mężczyzn aktywnie kształtowała przebieg ożywionej dyskusji. O czym dyskutowano? Tego już nie możemy zdradzić😉 Natomiast zapraszamy na kolejne wydarzenia dla mężczyzn!

Kilka opinii uczestników:

Ten zjazd…  

… dał mi odpoczynek od codziennych spraw.

… pozwolił mi na przyjrzenie się moim relacjom w rodzinie z innej perspektywy.

… pomógł mi zrozumieć czemu relacje z naszymi kobietami są tak ważne.

… podbudował mnie duchowo.

… pozwolił mi spędzić czas z przyjaciółmi.

… sprawił, że zrozumiałem, że nie robię tego co wiem.

To było niezwykle pożyteczne i budujące spotkanie i już dzisiaj wiem, że będę czekał na kolejne podobne.

 

No, a jaki był efekt zjazdu? Tego nie wiemy, ale podjęto kilka ważnych decyzji:

– Więcej akceptacji do żony, braci i sióstr.

– Więcej poznawać Boga przez studium Biblii i modlitwę.

– Będę bardziej pracował nad budowaniem dobrych relacji z synem.

– Poświęcić więcej czasu rodzinie.

– Częściej mówić żonie, że ją kocham.

– Zachęcać innych do korzystania z kolejnych zjazdów.

 

Jako organizatorzy wyciągnęliśmy wiele cennych wniosków z tego wydarzenia. Będziemy modlić się i podejmować wysiłki by kolejne spotkania dla mężczyzn w naszej diecezji były coraz lepsze!

Sekretariat d/s Rodzin